Saturday, August 4, 2012

NAZAN SAATCI / IYI HABER…BEN ULSER OLMAKTAN KURTULDUM...AMA… by Nazan Saatci on Tuesday, March 1, 2011 at 6:20pm

NAZAN SAATCI / IYI HABER…BEN ULSER OLMAKTAN KURTULDUM...AMA…

by Nazan Saatci on Tuesday, March 1, 2011 at 6:20pm


Ne zaman bir gazeteye goz atsam, bir televizyon programi seyretsem, fikrimi soylemek isteyip de dile getiremedigim icin bogazima dugumlenen bir kac cift sozumun oldugunu fark etmisimdir. Bunlar aslinda yutkunmayi istemedigim, bagirip cagirmanin aksine satirlara dokerek anlatip mutlu olacagim acizane dusuncelerimdir. Yazmayi ve hitap etmeyi sevenler, okumanin ve gundemi takip etmenin zevkini alanlar, kisacasi o kisiler cok iyi bilirlerki zaman icinde seslerini duyuramaz yutkunup dururlarsa, cok yakindir midelerine vurur ulser olurlar.

Neyse… iyi haber, ben ulser olmaktan kurtuldum. Bundan boyle soyleyip kurtulacagim diye dusunuyorum, tabi eger kalemin o deli sarhosluguna kendimi kaptirip kantarin dengesini kacirmazsam. Ulser de hasytalikmi ki… bas agrisi, sinir kirizleri, kafayi tirlatmak ve tabiki tirlattirmak… daha neler var sirada… Bir tarafta sevgili arkadasim Muhammet L. Kaya adeta siseden cikan bir cin misali “Dusler ve Gercekler” dergisine benden yazilar yazmami isterken, sevgili Cemal Bilge’de hayallerimi gerceklestirmem icin bana bu guzelligi sundu. Aramizda kalsin ama kendisini ne zamandir ac hisseden ben, bu gunlerde bugday ambarina girmis tavuk misaliyim.

“Turk Haberler” benim icin harika bir ziyafet sofrasi. Bu sofrada yer alanlar ise bu kocaman ailenin yazarlari, birbirinden zevkli, istah kabartan yazilari, siz sadik okuyuculari ve acizane ben. Aranizda olmak ne buyuk bir mutluluk, bu guzel lutuf icin sukretmemek mumkun mu?

Siz okurlarimiza layik olmak icin samimi olmak, durust kalabilmek, taraf tutmamak ama her zaman ezilenin yaninda bulunmak benim kendime has ilkelerimden sadece bir kaci olacak. Insallah sizleri bazen huzunlendirip heyecanlandirmak, bazen dusundurup duymadiklarinizi sunmak, icinizden gecenlere tam anlamiyla tercuman olmak, cogu kez de gulumseterek gune baslatabilmek nasip olsun.

Bu guzel ailenin bir parcasi olmaktan gurur duydugumu ifade edip en kisa zamanda gorusmek uzere diyorum… Kucak dolusu sevgiler….

Nazan Saatci
Subat 2011/ U.S.A

No comments:

Post a Comment