Friday, October 19, 2012

Rumi’nin işiğinda: DOSTLAR, İNCE YAŞAMALIYIM BEN YİNE…

Rumi’nin işiğinda: DOSTLAR, İNCE YAŞAMALIYIM BEN YİNE…

by Nazan Saatci ve Dostlari on Friday,October  20, 2012 at 7:23pm ·

 Rumi’nin işiğinda:

DOSTLAR, İNCE YAŞAMALIYIM BEN YİNE…

Ne zamandır kavgam vardı Benliğimle...
İntikam'ı kalbinden hançerlemiştim.
Nefret'i yüreğimden çoktan göndermiştim.
İnadım ile dostça vedalaşmıştık.
Kıskançlık'la işim hiç olmaz, onunla dost ayrılmıştık.
Hırs'ı yenmiştim tavlada..bir daha da gelmemiş.
Kibir’i vurdum ayaklarından, dönmeyi düşünmemiş.
Gurur'a yenilmiştim ama bir daha dalaşmadık. 
Ve gecen hafta nihayet Öfkem ile savaştık
Ama böylesi Sevgi ile daha yeni karşılaştık.
Dedim ya uzun kavgalarım vardı benim, upuzun...
Tam ben kazandım derken…
Yüklerimi atmış hafiflemişken,
Egomu yenmiş…sadece O’na yönelmişken
Ah be Sevgi, böylesi çok, nerden çıktın karşıma.
İşim zor, anladım ki olmuyor sensizde,
İnsan bu, sevmeyi de seviyor, sevilmeyi de
Şımarmadan, yenilmeden benliğime,
Dostlar ince yaşamalıyım ben yine, çok ince...

Nazan Saatçi Nisan 2011/ U.S.A


No comments:

Post a Comment