Thursday, November 22, 2012

Rumi’nin işiğinda: DOSTLAR, İNCE YAŞAMALIYIM BEN YİNE… by Nazan Saatci

Rumi’nin işiğinda: DOSTLAR, İNCE YAŞAMALIYIM BEN YİNE…

by Nazan Saatci ve Dostlari on Monday, February 13, 2012 at 7:02pm ·

Rumi’nin işiğinda:

DOSTLAR, İNCE YAŞAMALIYIM BEN YİNE… BY NAZAN SAATCI

Ne zamandır kavgam vardı Benliğimle,
 İntikamı kalbinden hançerlemiştim.
Nefreti yüreğimden çoktan göndermiştim
İnadım ile dostça vedalaşmıştık
.Kıskançlıkla işim hiç olmaz, onunla dost ayrılmıştık
.Hırsı yenmiştim tavlada..bir daha da gelmemiş
.Kibir’i vurdum ayaklarından, dönmeyi düşünmemiş.
Gurura yenilmiştim ama bir daha dalaşmadık 
Ve gecen hafta nihayet Öfkem ile savaştık 
Ama böylesi Sevgi ile daha yeni karşılaştık.
 Dedim ya uzun kavgalarım vardı benim,
upuzun,Tam ben kazandım derken…
Yüklerimi atmış hafiflemişken,Egomu yenmiş…
sadece O’na yönelmişken
Ah be Sevgi, böylesi çok, nerden çıktın karşıma
İşim zor, anladım ki olmuyor sensizde
İnsan bu, sevmeyi de seviyor, sevilmeyi de
.Şımarmadan, yenilmeden benliğime
,Dostlar ince yaşamalıyım ben yine, çok ince.

Nazan SaatçiNisan 2011/ U.S.A




No comments:

Post a Comment